|
2007-08-18 21:47:04, szombat
|
|
|
Már figyelik a Magyar Gárdát
2007. augusztus 6.
Szemmel tartja a titkosszolgálat a most alakuló Magyar Gárdát, de egyelőre nincs ok, hogy be is avatkozzanak. A biztonságpolitikai szakértő szerint nem kell komolyan tartani a gombamód szaporodó militáns csoportoktól. A szélsőséges szerveződések Nemzetőrségben egyesülnének.
Jelzésértékűnek tartja a Magyar Gárda hon- és nemzetvédő törekvéseit a magyar titkosszolgálat, ám addig nem avatkoznak be a szerveződő mozgalom életébe, amíg a gárdisták nem követnek el bűncselekményt - értesült lapunk. A Nemzetbiztonsági Iroda egy, a neve elhallgatását kérő munkatársa a FigyelőNet megkeresésére elmondta, az elmúlt egy évben több militáns csoport alakult, amelyekben közös vonás a rendőrség elleni gyűlölet.
,,Érdekes, hogy egyes szervezetek kínosan ügyelnek arra, hogy a büntető törvénykönyv szabta határokat ne lépjék át" - véli a szakértő, hozzátéve, hogy a mozgalmak felismerték, már azzal is eljuttatják üzeneteiket, ha például fekete egyenruhát vesznek fel, ám önkényuralmi jelképet nem.
Nincs veszély
Tálas Péter biztonságpolitikai szakértő kizártnak tartja, hogy a Magyar Gárda megalakulásával veszélybe kerülne az alkotmányos rend. ,,Ha valóban kapnának lőkiképzést a csoport tagjai, akkor a titkosszolgálat azonnal közbelépne" - jegyezte meg Tálas. Szerinte egy fegyveres akciónak-felkelésnek azért sincs realitása, mert a magyar politikai kultúra teljes egészében elutasítja az erőszakot, így ezek a militáns csoportok elszigetelődnek.
A Magyar Gárda katasztrófavédelmi törekvéseivel kapcsolatban Tálas elmondta: ,,Ha a Jobbikosok homokzsákokat akarnak cipelni, azt nagyon jól teszik. A szakértő megjegyezte, hogy a külföldi példák szerint sehol sem politikai alapon szerveződtek a nemzeti gárdák. A Dániában és Norvégiában egyaránt működő Honi Gárdák a második világháború után nőttek ki az antifasiszta mozgalmakból.
Együtt őriznének
Örül a Magyar Gárda megalakulásának, de egy közös, nemzeti-radikális Nemzetőrséget szervezne Kovács Géza, a tavaly alakult Magyar Önvédelmi Mozgalom elnöke. Elképzelései szerint a különféle gárdákból és mozgalmakból - elég csak például a Nemzeti Őrseregre vagy a Kárpát-Haza Nemzetőrségre gondolni - egy olyan Nemzetőrséget lehetne létrehozni, amellyel felváltható lenne a ,,jócskán elhasználódott rendőrség." Kovács, az általa vezetett mozgalmat hatszázfősre becsülte, ,,akik ha kell, meg tudják védeni magukat."
Kerestük az Önvédelmi Magyar Gárda vezetőjét, Vona Gábort (a Jobbik elnöke) is, ám ő - szabadsága miatt - nem kívánt nyilatkozni. Helyette Szabó Gábor, a Jobbik pártigazgatója hívta fel a figyelmünket a párt honlapján lévő információkra, interjúkra, melyekből kiderül, hogy a Magyar Gárda 56 kiválasztott tagját augusztus 25-én Für Lajos, az Antall-kormány volt honvédelmi minisztere avatja fel.
Kulturterror?
A gárdisták egyenruhája fekete lesz, árpádsávos kendővel. A tagokat lelkileg, szellemileg és fizikailag is kiképeznék, sőt - Vona ígérete szerint - megismertetik velük a lőfegyvereket is. A Magyar Gárdát hon-, katasztrófa- és a polgári védelem terén vetnék be, de kulturális feladatokat - mint hadisírgondozás - is ellátnának. Bár a szerveződésnek nincs hivatalos engedélye a honvédelemre, Vona szerint ,,ha úgy hozza a helyzet, akkor a honvédelemre nem kell engedélyt kérni."
A barikád.hu-nak adott interjújában Vona azt mondja, ,,meg kell menteni a magyarságot. Fizikai, lelki és szellemi értelemben is elérkeztünk arra a határra, amely ki kell hogy kényszerítse a negyvenévnyi kommunizmus és a 17 évnyi dagonyázás ellenreakcióját." A gárdisták felkészítésében egyébként tanárok és ökölvívóedzők is segédkeznek majd.
Határolódnak is, meg nem is
Kóka János, az SZDSZ elnöke egy magyar zászlót küldött Orbán Viktornak és Semjén Zsoltnak, mert a liberális párt szerint a Fidesz és a KDNP a Magyar Gárda, "egy félkatonai szervezet" minapi megalakításáig szélsőjobboldali jelképrendszerrel vállalt közösséget. Az SZDSZ a Jobbikból kinőtt Magyar Gárda kapcsán azt kérdezte a Fidesztől, hogy meddig tartják fenn a Jobbikkal közös önkormányzati frakcióikat. Erre válaszolva a legnagyobb ellenzéki párt közleményt adott ki, melyben kijelentik, hogy a Fidesz megalakulása óta kiáll az alkotmányos jogok érvényesülése, így az egyesülési jog szabad gyakorlása mellett. Természetesen az egyesülési jogukkal élő állampolgároknak és szervezeteiknek tevékenységük során maradéktalanul be kell tartaniuk a törvényeket"
http://www.fn.hu/belfold/0708/mar_figyelik_magyar_gardat_168958.php
******
A Magyar Gárda - gondolatok
2007-08-09. 14:00:39
Ez is gárda, cak MÁS!
http://www.nemenyi.net/reszletes.asp?MainID=63&HirID=23848&FID=5
A Jobbik bejelentette, hogy megkezdi egy önvédelmi szervezet, a Magyar Gárda létrehozását. Nosza, erre kitört a balliberális óbégatás! Fasizmust, terrort, holokausztot kajabálnak és fenyegetik a magyar társadalmat, hogy ez az igazi diktatúra jele.
A Jobbik bejelentette, hogy megkezdi egy önvédelmi szervezet, a Magyar Gárda létrehozását. Nosza, erre kitört a balliberális óbégatás! Fasizmust, terrort, holokausztot kajabálnak és fenyegetik a magyar társadalmat, hogy ez az igazi diktatúra jele.
Pedig hát nem kell messzire menni - ahogy számos más írásból is már tudjuk - ilyen, de valóban fegyveresen kiképzett ú.n. őrző-védő hadsereg ezres létszámban létezik hazánkban és nem is feltétlenül a magyarság ellenőrzése alatt. Ezekhez számíthatjuk a REBISZ állományát is, amelynek vezetésére, az egész kormányzati felfogásra jellemző módon a saját népüket tartják ellenségnek és azzal szembe állítják be ezt a fegyveres csoportot. Jó példa volt erre tavaly október 23.-a, amikor ezek együttes erővel rontottak rá a magyarságra - kvázi megbosszulva az 50 évvel korábbi lázadást. Megbosszulva és félelmet keltve: laposra verjük mindazokat, akik ellenállnak! Ez volt az üzenet.
A válasz erre kettős lehetett. Az egyik az, hogy a magyar nép fülét-farkát behúzva behódol az urainak. A másik, hogy ellenáll, akár látványosan utcai erőszakkal, akár kevésbé látványosan - de a hatalom számára sokkal félelmetesebb módon - csendben és megszervezi önmagát.
Ez utóbbi történt. Ennek az egyik jele a már nyilvánosan megjelenő szervezet, a Magyar Gárda. Bebizonyosodott, hogy az egyre elburjánzó erőszakos bűnözéssel szemben a rendvédelem nem lép fel. Egyre inkább megbizonyosodott, hogy az ú.n. megélhetési bűnözést a hatalom sokkal inkább támogatja, semmint korlátozza, megakadályozza, hanem leginkább az ellene lázadókkal szemben lép fel a törvény legszigorúbb erejével - hamis tanúbizonysággal, koncepciós perekkel, rendőri brutalitással.
Egy beszélgetésben felmerült: ki védi meg a magyarságot az ilyen romboló, eltipró, behódoltatni szándékozó brutális, fegyveres erővel támogatott csoportokkal szemben? A magyar rendőrség nem, hiszen mindent lehet rá mondani, csak azt nem, hogy magyar. A törvényes hatalommal ugyanez a gond. Szinte már kéjesen rendezik a magyarverést a határokon belül is, és támogatják a határokon kívüliek elverését is. Az az illető ország belügye! Igen, a bolsevikoké, de nem az országé. A honvédség már nincs Magyarországon, ami van, az is külföldön teljesít szolgálatot. Nem véletlenül! Szándékosan, hogy nehogy legyen bármiféle védelem az országon belül.
Itt kerül elő az a kérdés: mi ellen kellene megvédeni a magyarságot?
Tömören csak annyi erre a válasz: az elpalesztinásodás ellen! Hogy ez mit jelent, ahhoz elég Mózes könyveit és egy zsidó rabbi ezt idéző könyvét kézbe venni. Mózes törvényei közül néhányat már idéztem. Dimont szerint, ellenben, a 3. évezredben teljesedik ki a világon a Törvény és válik az emberiséget irányító általános érvényű törvénnyé. Nohát, a magam nevében, köszönöm szépen, de mint nem zsidó én nem kívánok a mózesi uralom alatt a mózesi törvényekkel letaglózva élni! Az ugyanis nem élet. Már pedig, ha megidézzük Dimontot, amint leírja, miként hozták létre a zsidó államot az angol fennhatóság alatti Palesztinába és az ottani fejleményekkel összevetjük mindazt, ami Magyarországon az elmúlt évtizedekben történt, akkor a déja vue érzéstől nem szabadulhatunk.
Izrael állam létrejöttével kapcsolatban ugyanis Dimont három fontos szakaszt vezetett fel. Az első szakasz volt a terület megvásárlása, zsidó kézbe vitele. A második szakasz volt a zsidóságot felkészíteni és ösztökélni arra, hogy a megvásárolt területre költözzön és ott a maga gazdaságát kiépítse. Ezt követte a harmadik szakasz és ez a lényeges manapság, mert meglátásom szerint itt tartunk.
Dimont szerint ebben a harmadik szakaszban a szerepkör először megint csak a politikusoké lett, akik a cionista evangéliumot elterjesztették a zsidók között.[1] A már betelepült államot meg kellett szervezni, az angol államigazgatás alatt létre kellett hozni a saját államigazgatásukat, megszervezni az oktatást, a honvédelmet, a diplomáciát. Miután létrehozták az új államot, akkor következtek a hivatalok, a hivatalnokok, akik aztán megfelelően irányították is az állami életet, működtették a társadalmat.[2] Az állam azonban ekkor még nem volt önálló, még az angol fennhatóság alá tartozott, ezért a ‘hivatalnokok' rejtetten építették ki a jövendő önálló állam intézményeit, elsősorban annak a jövőbeli haderejét, ami aztán 1948-ban sikerrel védte meg a környezet katonai nyomásától az önállóvá kikiáltott államot.
Palesztinában angol fennhatóság volt. Magyarországon vajh ki uralkodik? Ott az angolokat kellett aztán elűzni. Magyarországon kit kellene? A magyarokat nem, merthogy a potenciálisan akár milliósra duzzasztott zsidó állam működtetéséhez néhány millió rabszolgára is szükség van. Olyanokra, akik megszólalásig úgy néznek ki, mintha emberek lennének, csak hát emberi méltósághoz, emberi élethez, emberi bánásmódhoz nincs joguk. Mármint Mózes törvényei szerint.
Ismét csak Dimonthoz fordulok, aki a történelem szakaszolásához a kabbala három felvonását idézte:[3] Az első felvonásnak a zsidó történelem Kr.e. 2000. és Kr.u. 1. közötti szakaszát tzimtzumnak - tézisnek tekinti. Ennek jegyei: Ábrahám és a szerződés "szerződés" - Mózes és a Törvény - Józsué és az ígéret földje - Ezsdrás és Nehémiás - és végül ezt lezárja a kereszténység, akik - a keresztények - kijelentik, hogy velük az Isten kiválasztott népe befejeződött. Amint a Benjámin c. munkánk első részeiben láthattuk, ez a szakasz csupán elképzelt eseményekkel terhelt, a valóságos történet alig valamivel Nehémiás előtt kezdődött el és erkölcsi tartalmát tekintve az is csak a kiválasztottságot hivatott megjeleníteni. Mindenesetre a mai Izrael törvényileg erre a szakaszra támaszkodik és ennek tudatában folytat emberirtó tevékenységet a maga környezetében.
A második felvonás - shevirath ha-keilim - az ‘edénytörés', amikor Jeruzsálemet lerombolják és kialakul a diaszpóra. Rabbik, filozófusok, tudósok támadnak és alkotnak. Ez a hegeli antitézis. Ebben a szakaszban alakul ki a talmudizmus, ezt jellemzi Maimonidesz bölcselete, Rashi értelmezése, Halevy költészete, Caro rejtjelezése, a kabbala miszticizmusa, a haskala embersége, és végül pedig a cionizmus nacionalizmusa. Tegyük hozzá, hogy ezt a szakaszt jellemzi az askenázi zsidóság nagy tömegű megjelenése, és a kiválasztottság ezzel kilépett az eredeti megfogalmazásából, immár nem a társadalom egy szűk nemesi rétegére, hanem széles néptömegekre vonatkozott. Ennek a szakasznak a végére ismeri föl véglegesen a kiválasztottak rétege a számára idegen, de mégis a hitvilág rítusát gyakorlók tömegét, és jelennek meg azonos színtéren meglehetősen eltérő műveltségi háttérrel. Így aztán vannak az igaziak, és vannak, akik a hitvilághoz utólag csatlakoztak, azaz az eredeti megfogalmazás szerint ők törvénytelenek, mamzerek, azaz fattyúk. A szakasz utolsó évszázadában aztán ez a társadalmi tömeg került a máglyára, a megsemmisítő munkatáborokba és pusztult hatalmas tömegeiben.
A harmadik felvonás - tikkun - a helyreállítás, azaz a hegeli szintézis. Dimont a zsidóság szerepének a beteljesedését várja ebben a szakaszban. Véleménye szerint JHVH - a Törvény - a Próféták hármasa két törvényt teremtett: egyik megtartotta a zsidókat zsidónak, a másik megtartotta az emberiséget. Az első két évezredben a Talmud egyharmadát használták fel a papság és önmaguk megtartására. A Törvény a zsidóságnak a ‘pogány környezetben' való megmaradását tette lehetővé. A második két évezredben a Talmud második harmadát használták, ami mindenekelőtt az étkezési és rituális előírásokkal foglalkozott. A harmadik rész, a moralitással, az ítélkezéssel és az erkölccsel foglalkozó rész marad a 3. felvonásra, azaz a most kezdődő két évezredre.
A Törvény és a Talmud után már csak az általános érvényű tartalom maradt - a harmadik, ami az erkölccsel, az igazságossággal és az erkölcstannal foglalkozik. Vajjon ez a fejlődés azt jelenti-e, hogy a júdaizmus mára már felkészült arra, hogy a hitét elterjessze egy olyan világban, ami kész elfogadni a prófétai üzeneteket? Ez lenne a zsidók előírt sorsa a harmadik felvonásban?
Ha az ember a zsidó előrehaladást anyagközpontú szemmel nézi, csak egy jelentéktelen kisebbséget egy kis ország birtokosaként és kis létszámú csapatot látván ez valószínűtlennek látszik. Nem látszik azonban valószínűtlennek, ha eltekintünk az előítéletektől és a világot nem mint ‘tárgyat', hanem mint ‘eszmét' szemléljük. Akkor megláthatjuk, hogy a civilizált világ kétharmada már zsidó eszmék - Mózes, Jézus, Spinoza, Marx, Freud, Einstein elvei - által kormányozott. Vajjon az elkövetkező kétezer évben a Világ megragadja-e a Törvény erkölcsösségét, a Próféták társadalmi ítéleteit, a zsidó pátriárkák erkölcsét? Ha igen, akkor Ésaiás szavaival élve ‘Béke, béke mindazoknak, akik távol vannak, és azoknak - akik közel.'[4]
Itt mindjárt fölmerül az a kérdés, hogy a JHVH—Törvény —Próféták hármassága milyen olyan törvényt teremtett, ami az emberiséget megtartotta? Kinek tartotta meg az emberiséget? Hogyan? Ha a 3. szakaszra elvárt beteljesülést vesszük számításba, akkor a fenti idézetet nem tekinthetjük másként, mint annak az egyébként többszörösen és állandóan tagadott mozgalomnak az elismeréseként, miszerint a világ zsidósága az emberiség vezetésére hivatott, erre teremtette az Isten és ennek a megvalósulása következik be a 2000. évtől. Pontosabban megfogalmazva: megvalósítani látszik az ember és felsőbbrendű ember, vagy az ember és az emberszabásúak viszonyát. A Talmud alapján ez utóbbi látszik. A színhely pedig - az ismert állami szerződések alapján - a tejjel-mézzel folyó Kánaán, a masszív hegykoszorúkkal védett Kárpát-medence.
Hogyan védekezhetünk ez ellen a terv ellen - föltéve, hogy létezik? Csakis összefogással. Csakis úgy, hogy nem engedjük meg azt, hogy a balliberális média agymosással szétrombolja a társadalmi szöveteinket. Nem engedjük meg, hogy a liberális eszmerend szerint egyedekké forgácsoljanak szét minket. Helyette inkább összefogunk. Nem véletlen az a jajgatás, ami az összefogás első jeleként meghirdetett Magyar Gárda miatt tombol a médiában és a hatalmi körökben. Nem véletlen az a bömbölés, amit 5 éve csaptak, amikor a polgári körök gombamód elszaporodtak. Nem véletlen, hogy azok tevékenységét igyekeztek ahol csak lehetett meggátolni. Ha törvénnyel nyúltak volna hozzá, akkor azok megerősödtek volna, így viszont alig lézengenek.
A mi dolgunk az, hogy a társadalom önszerveződését serkentsük, abban, amilyen mértékben csak lehet részt vegyünk. Feladatunk az is, hogy ezeknek a szervezeteknek olyan feladatokat fogalmazzunk meg, amelyek ugyancsak azok létét, működését erősítik. Fasisztának bélyegzi a hatalom és a cselédsajtója ezeket. Tegye, ez nem szégyen! Az egyedi ágak könnyen darabokra törhetők. Ha ellenben köteggé egyesítjük, a köteg - a fascia - nem törhető el! Ez nem azonos a nácizmussal, amely a kommunizmusnak volt a tükörképe. Ez nem jelent sem koncentrációs tábort, sem bármilyen kisebbség alárendelését, kifosztását, megsemmisítését. Ugyanakkor jelenti a többség létének a biztosítását, azt, hogy egy uralomra vágyó, barbár, embertelen kisebbség a többséget ne dönthesse rabszolgasorba.
Az emberek szolidaritásvállalása, összefogása a hatalom szemében lehet bűn. A társadalom léte ellenben ettől teljesedik ki, ettől válik az ember társadalom tagjává, a társadalomtól válik emberré a szó nemes értelmében véve.
Ez a mondanivalója a Magyar Gárda körüli csindarattának.
Cser Ferenc
[1] Itt Dimontxe "Dimont" szavait idéztem, ami szerint a cionizmus mégis csak több, mint egyszerű mozgalom, hiszen az ‘evangélium' leginkább dogmagyűjtemény értelemben fogható fel. Max I. Dimont: xe "Dimont"Jews, God and History, (Revised and updated edition) Mentor Book, (1994).
[2] Dimontxe "Dimont" (1994), p.: 406.
[3] Dimontxe "Dimont" (1994), pp.: 449-451.
[4] Dimontxe "Dimont" (1994), p.: 451.
[Forrás: Cser Ferenc] |
|
|
0 komment
, kategória: Általános |
|
Címkék: valószínűtlennek, tanúbizonysággal, állampolgároknak, nemzetbiztonsági, szélsőjobboldali, megbizonyosodott, jelzésértékűnek, elszigetelődnek, titkosszolgálat, dogmagyűjtemény, megalakulásával, felkészítésében, megsemmisítését, elterjesztették, megalakulásának, hadisírgondozás, igazságossággal, ellenreakcióját, szervezeteiknek, kiválasztottság, hegykoszorúkkal, szakaszolásához, önszerveződését, bebizonyosodott, működtetéséhez, kiválasztottak, fejleményekkel, bűncselekményt, magyarországon, előítéletektől, elhasználódott, rabszolgasorba, emberszabásúak, csindarattának, szervezeteknek, elismeréseként, most alakuló, gombamód szaporodó, szélsőséges szerveződések, magyar titkosszolgálat, szerveződő mozgalom, neve elhallgatását, évben több, rendőrség elleni, büntető törvénykönyv, mozgalmak felismerték, alkotmányos rend, csoport tagjai, titkosszolgálat azonnal, magyar politikai, militáns csoportok, szakértő megjegyezte, Magyar Gárdát, Magyar Gárda, Nemzetbiztonsági Iroda, Tálas Péter, Honi Gárdák, Kovács Géza, Magyar Önvédelmi Mozgalom, Nemzeti Őrseregre, Kárpát-Haza Nemzetőrségre, Önvédelmi Magyar Gárda, Vona Gábort, Helyette Szabó Gábor, Kóka János, Orbán Viktornak, Semjén Zsoltnak, Mármint Mózes, Cser Ferenc, Mentor Book,
|
|
|
|
most alakuló, gombamód szaporodó, szélsőséges szerveződések, magyar titkosszolgálat, szerveződő mozgalom, neve elhallgatását, évben több, rendőrség elleni, büntető törvénykönyv, mozgalmak felismerték, alkotmányos rend, csoport tagjai, titkosszolgálat azonnal, magyar politikai, militáns csoportok, szakértő megjegyezte, külföldi példák, nemzeti gárdák, második világháború, antifasiszta mozgalmakból, tavaly alakult, különféle gárdákból, olyan Nemzetőrséget, általa vezetett, párt honlapján, gárdisták egyenruhája, tagokat lelkileg, polgári védelem, szerveződésnek nincs, negyvenévnyi kommunizmus, gárdisták felkészítésében, magyar zászlót, liberális párt, félkatonai szervezet, legnagyobb ellenzéki, alkotmányos jogok, egyesülési jogukkal, önvédelmi szervezet, balliberális óbégatás, magyar társadalmat, igazi diktatúra, magyarság ellenőrzése, egész kormányzati, saját népüket, fegyveres csoportot, magyarságra –, válasz erre, hatalom számára, egyik jele, egyre elburjánzó, hatalom sokkal, ellene lázadókkal, törvény legszigorúbb, beszélgetésben felmerült, ilyen romboló, magyar rendőrség, törvényes hatalommal, határokon belül, határokon kívüliek, országon belül, elpalesztinásodás ellen, zsidó rabbi, emberiséget irányító, magam nevében, mózesi uralom, mózesi törvényekkel, zsidó államot, angol fennhatóság, ottani fejleményekkel, elmúlt évtizedekben, első szakasz, terület megvásárlása, második szakasz, zsidóságot felkészíteni, megvásárolt területre, maga gazdaságát, harmadik szakasz, lényeges manapság, harmadik szakaszban, szerepkör először, politikusoké lett, cionista evangéliumot, zsidók között, angol államigazgatás, állami életet, állam azonban, jövendő önálló, jövőbeli haderejét, környezet katonai, önállóvá kikiáltott, angolokat kellett, potenciálisan akár, történelem szakaszolásához, kabbala három, első felvonásnak, zsidó történelem, ígéret földje, keresztények –, szakasz csupán, valóságos történet, kiválasztottságot hivatott, , ,
|
|
|
|
2024. április
| | Hét | Ked | Sze | Csü | Pén | Szo | Vas | |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | |
29 | 30 | |
| |
|
|
ma: |
0 db bejegyzés |
e hónap: |
0 db bejegyzés |
e év: |
0 db bejegyzés |
Összes: |
64003 db bejegyzés |
|
|
|
|
- Ma: 5712
- e Hét: 19942
- e Hónap: 31053
- e Év: 184549
|
|
|